1. Post #41
    AT NIGHT I GET SO LONELY I JERK IT FURIOUSLY TO THE SIMS
    kmlkmljkl's Avatar
    August 2009
    6,931 Posts
    NOGSTEEDS NIKS GODVERDOMME
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events

2. Post #42
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Goh ze zal is een dag zonder moeten.
    Reply With Quote Edit / Delete Linux Netherlands Show Events

3. Post #43
    Rude member.
    koekje4life V2's Avatar
    August 2010
    4,783 Posts

Geen problemen meer.

4. Post #44
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Het is 4 uur, tijd voor soep.

5. Post #45
    I wish I had a tentacle hand. Japan would pay billions for some real-life tentacles.
    Bokito's Avatar
    February 2009
    4,559 Posts
    Kom nu pas op het idee dat er een nieuwe draad gemaakt zou kunnen zijn, en ja hoor, Nederdraad V3
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

6. Post #46
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Je doet je avatar eer aan.
    Reply With Quote Edit / Delete Linux Netherlands Show Events Agree Agree x 2 (list)

7. Post #47
    Gold Member
    WPlayer's Avatar
    November 2007
    2,698 Posts
    Weet niet wat het is maar sinds een tijdje gaat me pc in een slakkengang bij elk spel als er ook maar een beetje rook te voorschijn komt. En gezien moderne spellen heel erg van smoke particles houden is dat niet prettig. Iemand hier enig idee waar het aan kan liggen?

Edited:

Volgens mij begint me HD5870 kuren te vertonen dan. Niet zo gek gezien ik em gekocht heb in 2009

8. Post #48
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Heb het een beetje gehad met gezichtslag.

9. Post #49
    Gold Member
    WPlayer's Avatar
    November 2007
    2,698 Posts
    Hoezo dan?
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Agree Agree x 1 (list)

10. Post #50
    AT NIGHT I GET SO LONELY I JERK IT FURIOUSLY TO THE SIMS
    kmlkmljkl's Avatar
    August 2009
    6,931 Posts
    Err, wat nu dan? reddit?

11. Post #51
    Gold Member
    taipan's Avatar
    September 2005
    5,543 Posts
    Weet niet wat het is maar sinds een tijdje gaat me pc in een slakkengang bij elk spel als er ook maar een beetje rook te voorschijn komt. En gezien moderne spellen heel erg van smoke particles houden is dat niet prettig. Iemand hier enig idee waar het aan kan liggen?

Edited:

Volgens mij begint me HD5870 kuren te vertonen dan. Niet zo gek gezien ik em gekocht heb in 2009
    Welke spellen en post de rest van je specs.
    5870 is een solide kaart en zou het nog wel effe uit moeten houden tenzij je bf3 op ultra probeert te spelen.

Andere optie is oververhitting.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Agree Agree x 1 (list)

12. Post #52
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Hoezo dan?
    Begin het discussiŽren wel een beetje zat, breng ik een punt (mij zelf kennende een erg dom punt) en dan kun je maximaal een nee je bent dom hier een doos plaatsing verwachten. Enig uitleg waarom mijn punt nou zo dom was kun je niet verwachten. Snap je de grap niet of zie je iets over het hoofd kun je precies hetzelfde verwachten. Veders heb je ook discussies over de tweede wereld oorlog, holocaust etc etc, de veel herhaalde geruchten die als feit worden beschouwt terwijl de andere zijde elk minuscule detail moet verdedigen met duizenden bronnen, welke dan ook niet goed genoeg zijn of volgens hun weer partijdig zijn (bij de tweede kun je enkel toekijken).

Dat en alles is een beetje voorspelbaar.

Err, wat nu dan? reddit?
    Koop wel een SA account net zoals al die andere homo's en dan maanden lang hier berichten plaatsen hoe het daar beter is, vervolgens krijg ik daar een ban en ga ik hier zieken hoe slecht SA wel niet is . Ofwel geen fucking idee.
    Reply With Quote Edit / Delete Linux Netherlands Show Events Funny Funny x 1Optimistic Optimistic x 1 (list)

13. Post #53
    Gold Member
    horsedrowner's Avatar
    January 2009
    3,742 Posts
    Begin het discussiŽren wel een beetje zat, breng ik een punt (mij zelf kennende een erg dom punt) en dan kun je maximaal een nee je bent dom hier een doos plaatsing verwachten. Enig uitleg waarom mijn punt nou zo dom was kun je niet verwachten. Snap je de grap niet of zie je iets over het hoofd kun je precies hetzelfde verwachten. Veders heb je ook discussies over de tweede wereld oorlog, holocaust etc etc, de veel herhaalde geruchten die als feit worden beschouwt terwijl de andere zijde elk minuscule detail moet verdedigen met duizenden bronnen, welke dan ook niet goed genoeg zijn of volgens hun weer partijdig zijn (bij de tweede kun je enkel toekijken).

Dat en alles is een beetje voorspelbaar.

Koop wel een SA account net zoals al die andere homo's en dan maanden lang hier berichten plaatsen hoe het daar beter is, vervolgens krijg ik daar een ban en ga ik hier zieken hoe slecht SA wel niet is . Ofwel geen fucking idee.
    Ik zit enkel in H&S en enkele threads daarbuiten, meestal daar niet zo erg als in bijv. FT. Op zich snap ik wel wat je bedoelt, maar ik probeer het te vermijden.

Als 't helpt, ignorelist + deze userstyle maak ik veel gebruik van

14. Post #54
    Gold Member
    WPlayer's Avatar
    November 2007
    2,698 Posts
    Welke spellen en post de rest van je specs.
    5870 is een solide kaart en zou het nog wel effe uit moeten houden tenzij je bf3 op ultra probeert te spelen.

Andere optie is oververhitting.
    Onderdeeltjes zijn:
    Graph card: Sapphire HD5870
    CPU: AMD Athlon II x4 640 (3.00 GHz quad core socket AM3 en stock fan)
    RAM: 8GB DDR3
    W7 X64
    kast is een Coolermaster CM690 II (stock fans)

En het gebeurt nu bij:
    Batman arkham city (bij rookontwikkeling en als objecten breken)
    Serious sam BFE (weer bij rook)
    en misschien nog wat andere spellen maar die heb ik al een tijd niet gespeeld.

15. Post #55
    Gold Member
    Strontboer's Avatar
    March 2008
    6,019 Posts
    Zijn er enige mensen die hier een informatica opleiding doen?

16. Post #56
    Gold Member
    WPlayer's Avatar
    November 2007
    2,698 Posts
    Bijna iedereen hier doet ICT en informatie analyse is daar een onderdeel van. Ok het is niet helemaal informatica maar het komt in de buurt.

17. Post #57
    Gold Member
    horsedrowner's Avatar
    January 2009
    3,742 Posts
    Tweedejaars Informatica bij Universiteit Leiden.

18. Post #58
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Tempratuur opmeten ventilator (ala zon ding die je in de zomer gebruikt) er op zetten en kijken of dat helpt. Eventjes kijken of er geen stof tussen de koelribben zit, kabels goed vast etc etc etc.

19. Post #59
    Gold Member
    Strontboer's Avatar
    March 2008
    6,019 Posts
    Zit nu in het examenjaar, Maar ik vind het bijna onmogelijk om een keuze te maken tussen de verschillende opleidingen. (Informatica gerelateerde opleiden bedoel ik daar mee). Geen van de opleidingen zoals bijvoorbeeld systeembeheerder of technische informatica hebben echt iets waarvan ik zeg dat wil ik nou. Het enige waarvan ik weet dat ik het leuk vind is iets in de richting van game development. Maar ik zit niet echt bepaald te wachten op een opleiding specifiek voor game development. Hoe hebben jullie de keuze gemaakt? Waar koos je voor, Waarom en welk beroep hoopte je daarmee te bereiken?

20. Post #60
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Geen van de opleidingen zoals bijvoorbeeld systeembeheerder of technische informatica hebben echt iets waarvan ik zeg dat wil ik nou.
    Het enige waarvan ik weet dat ik het leuk vind is iets in de richting van game development. Maar ik zit niet echt bepaald te wachten op een opleiding specifiek voor game development. Hoe hebben jullie de keuze gemaakt? Waar koos je voor, Waarom en welk beroep hoopte je daarmee te bereiken?
    Het is meestal een beetje wat je er zelf van maakt en veel zelf studeren thuis en cursussen volgen. Veder moet je vooral niet vergeten dat je later misschien iets totaal anders gaat doen dan waar voor je geleerd heb. Ik ken iemand die als CAD tekenaar begon en nu servers beheerd bij defensie (daar voor was hij systeembeheer op een school). Veder zijn er ook nog scholen die programmeren als hoofd doel heeft en daar naast nog game development (en een soort van incest variant). Applicatieontwikkelaar zou keuzen kunnen zijn en dan later vervolgens game development volgen waar alle idioten zijn uitgefilterd (indien je het nog leuk vind).

Hoe hebben jullie de keuze gemaakt? Waar koos je voor, Waarom en welk beroep hoopte je daarmee te bereiken?
    Was niet erg lastig systeem en netwerkbeheer word vaak samen gegeven . En heb nog geen idee.

21. Post #61
    weed 420 - hi mom - games r 4 nerds - i own - $WAG - *tips fedora* - do u lift?
    Elexar's Avatar
    October 2007
    12,334 Posts
    Zit nu in het examenjaar, Maar ik vind het bijna onmogelijk om een keuze te maken tussen de verschillende opleidingen. (Informatica gerelateerde opleiden bedoel ik daar mee). Geen van de opleidingen zoals bijvoorbeeld systeembeheerder of technische informatica hebben echt iets waarvan ik zeg dat wil ik nou. Het enige waarvan ik weet dat ik het leuk vind is iets in de richting van game development. Maar ik zit niet echt bepaald te wachten op een opleiding specifiek voor game development. Hoe hebben jullie de keuze gemaakt? Waar koos je voor, Waarom en welk beroep hoopte je daarmee te bereiken?
    Ik ga Elektrotechniek doen, is veel vraag naar hier in de 'slimste regio van nederland' en ook nog 's lekker ruim - je kunt veel kanten op

Ik ken een mannetje aan de binnenkant bij R&D van Philips, hopelijk land ik daar een stagebaan en kan ik daar later aan de bak.. dan zit ik op bloemetjes >:)

22. Post #62
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Kon een tijdje terug call-center medewerker worden in Zuid-Afrika. Visum woning en etc geregeld, midden in het "business district" van Johannesburg. Had enkel niet veel met werken via de telefoon en priesters die zulke uitspraken doen: .
    Reply With Quote Edit / Delete Linux Netherlands Show Events Funny Funny x 3 (list)

23. Post #63
    Gold Member
    taipan's Avatar
    September 2005
    5,543 Posts
    game development
    Opleiding tot werkeloos als je het mij vraagt.

Onderdeeltjes zijn:
    Graph card: Sapphire HD5870
    CPU: AMD Athlon II x4 640 (3.00 GHz quad core socket AM3 en stock fan)
    RAM: 8GB DDR3
    W7 X64
    kast is een Coolermaster CM690 II (stock fans)

En het gebeurt nu bij:
    Batman arkham city (bij rookontwikkeling en als objecten breken)
    Serious sam BFE (weer bij rook)
    en misschien nog wat andere spellen maar die heb ik al een tijd niet gespeeld.
    Download HW monitor en Furmark.
    Draai furmark voor 5 minuten met HW monitor aan en post een screenshot van de resultaten.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Netherlands Show Events Agree Agree x 1 (list)

24. Post #64
    Gold Member
    WPlayer's Avatar
    November 2007
    2,698 Posts

uh ja 87 graadjes.

25. Post #65
    weed 420 - hi mom - games r 4 nerds - i own - $WAG - *tips fedora* - do u lift?
    Elexar's Avatar
    October 2007
    12,334 Posts
    s c h o o n m a k e n d i e h a p

26. Post #66
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Beetje wol er bij tieften en een pannetje water er op met wat eitjes.

27. Post #67
    Gold Member
    taipan's Avatar
    September 2005
    5,543 Posts

uh ja 87 graadjes.
    Dat moet ie aankunnen, maar is toch wel hoog. Het kan zijn dat de fan verstopt zit waardor andere componenten op de print (votage regulators ed) oververhit raken waardoor de gpu clock wordt teruggeschroefd.

Effe je case openen en checken.(niet met een stofzuiger schoonmaken maar met perslucht)

Heb je ook al geprobeerd om je drivers te updaten?
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Netherlands Show Events

28. Post #68
    Gold Member
    WPlayer's Avatar
    November 2007
    2,698 Posts
    Ik heb em toch echt laatst uitgespoten met druklucht. Nou niet helemaal goed dan.

29. Post #69
    Gold Member
    taipan's Avatar
    September 2005
    5,543 Posts
    Ik heb em toch echt laatst uitgespoten met druklucht. Nou niet helemaal goed dan.
    druklucht.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Netherlands Show Events

30. Post #70
    RAPISTS ARE OPPRESSED
    mobrockers2's Avatar
    April 2011
    12,403 Posts
    Eerstejaars Informatica Haagse Hogeschool.

31. Post #71
    I wish I had a tentacle hand. Japan would pay billions for some real-life tentacles.
    Bokito's Avatar
    February 2009
    4,559 Posts
    druklucht
    Ruklucht
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

32. Post #72
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Denk dat perslucht een stuk beter werkt dan er met je reet er boven te hangen (alhoewel je wel moet opletten hoe hard het ding blaast).
    Reply With Quote Edit / Delete Linux Netherlands Show Events Funny Funny x 1 (list)

33. Post #73
    I DON'T KNOW YOU. BUT I <3 YOU. SUCK ME OFF AGAIN PLZ
    Nekrietns's Avatar
    July 2008
    1,799 Posts
    Denk dat perslucht een stuk beter werkt dan er met je reet er boven te hangen (alhoewel je wel moet opletten hoe hard het ding blaast).
    En hoe hard je drukt, het kan zo'n rommeltje worden als het zaakje in de ventilator landt.

34. Post #74
    Gold Member
    WPlayer's Avatar
    November 2007
    2,698 Posts
    Zo, weer een blikje "Druckluft" gekocht (wat dus vertaalt naar perslucht uiteindelijk, rot Duitsers) en eventjes mijn videokaart weer uitgeblazen. Ik heb jammer genoeg niet de kap eraf kunnen halen doordat een van de schroeven dus blijkbaar kapot is (te veel gedraaid dus de inham is rond). Vraag me af of ik nog garantie heb.

35. Post #75
    Nekrietns's Avatar
    July 2008
    1,799 Posts
    In 2009 gekocht?

Je hebt wettelijk 3 jaar garantie op electronische goederen in Europa, laat je dus niks vertellen.

36. Post #76
    Bokito's Avatar
    February 2009
    4,559 Posts
    Zeg, ik heb hier een toetsenbord dat echt nergens op slaat (het is een HP Compaq nc6400), en de leestekens zijn helemaal verneukt. / zit op nummer 7, wordt een & als ik hem probeer. Heb Ctrl+Shift, alt gr, alt+shift, landinstellingen geprobeerd, krijg hem niet meer terug naar het origineel. Iemand ee idee?
    Reply With Quote Edit / Delete Windows XP United States Show Events

37. Post #77
    Nekrietns's Avatar
    July 2008
    1,799 Posts
    Euh, kijk is in toetsenbordinstellingen of ie wel op US-Internationaal staat.

38. Post #78
    RAPISTS ARE OPPRESSED
    mobrockers2's Avatar
    April 2011
    12,403 Posts
    Euh, kijk is in toetsenbordinstellingen of ie wel op US-Internationaal staat.
    Heb Ctrl+Shift, alt gr, alt+shift, landinstellingen geprobeerd, krijg hem niet meer terug naar het origineel.

39. Post #79
    Bokito's Avatar
    February 2009
    4,559 Posts
    Ok, het was kennerlijk een Zwitsers toetsenbord (met QWERTY ipv QWERTZ wat zou moeten bij Zwitserse toestenborden, gewoon Y en Z omwisselen dan maar).
    Reply With Quote Edit / Delete Windows XP United States Show Events

40. Post #80
    Nekrietns's Avatar
    July 2008
    1,799 Posts
    Die ctrl+shift en alt+shift geintjes werken alleen als je 2 of meer landinstelling hebt aan staan.