1. Post #2601
    Gold Member
    sami-pso's Avatar
    June 2006
    4,759 Posts
    Aight tijd voor mij om te gaan stemmen. Eerder boeide het me niet maar nu heb ik iig al wel een idee van welke mongolen ik niet op moet stemmen.

Waarschijnlijk piraten partij of pvv, al vrees ik dat pvv idd veel stemmen gaat krijgen, en das ook niet goed.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows XP Netherlands Show Events

2. Post #2602
    WiP about GW2
    eternalflamez's Avatar
    November 2011
    4,781 Posts
    Das dan jammer want ik ben voor de pvv.
    Reply With Quote Edit / Delete Netherlands Show Events

3. Post #2603
    Gold Member
    WPlayer's Avatar
    November 2007
    2,698 Posts
    Das dan jammer want ik ben voor de pvv.
    En wat is precies je reden voor het stemmen op PVV? Het enige wat ik zie komen van geert is een grote mond en niet meer. Ik kan ook de hele dag de feiten opnoemen en wat er nou precies gaande is maar dat lost ook niks op.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Agree Agree x 1 (list)

4. Post #2604
    Tydrain's Avatar
    May 2011
    63 Posts
    Geert Wilders, een man met een grote bek die maar een beetje lult, hij heeft bepaalde goede punten maar het grootste deel van wat die man uitkraamt is allemaal bullshit.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Agree Agree x 1 (list)

5. Post #2605
    timmyvos's Avatar
    August 2011
    501 Posts
    Geert Wilders, een man met een grote bek die maar een beetje lult, hij heeft bepaalde goede punten maar het grootste deel van wat die man uitkraamt is allemaal bullshit.
    Net als die gekke Amerikaanse republikein die iedereen op het internet om de een of andere reden leuk vindt. Hoe heet die gozer ook al weer?
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events

6. Post #2606
    Tydrain's Avatar
    May 2011
    63 Posts
    Net als die gekke Amerikaanse republikein die iedereen op het internet om de een of andere reden leuk vindt. Hoe heet die gozer ook al weer?
    Geen idee, ik verdiep me niet zo in de amerikaanse politiek op dit moment.

7. Post #2607
    I DON'T KNOW YOU. BUT I <3 YOU. SUCK ME OFF AGAIN PLZ
    Nekrietns's Avatar
    July 2008
    1,799 Posts
    Ron Paul?
    Reply With Quote Edit / Delete Linux Netherlands Show Events

8. Post #2608
    Geert is gewoon een meester in trollen en de hele 2de kamer trapt erin.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Funny Funny x 8 (list)

9. Post #2609
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    En wat is precies je reden voor het stemmen op PVV? Het enige wat ik zie komen van geert is een grote mond en niet meer. Ik kan ook de hele dag de feiten opnoemen en wat er nou precies gaande is maar dat lost ook niks op.
    Verschil is dat de PVDA CDA VVD al erg veel ervaring hebben en voorlijk naar mediatraining gaan en dan vervolgens en voorlees blaadje in de klauwen krijgen gedrukt die door verschillende persoon is geschreven. Veder kunnen ze niets anders doen dan feiten opnoemen in de positie waar zij zich bevonden, beÔnvloeden konden zij sommige dingen wel.

10. Post #2610
    PM ME FOR /TWO\ RUST KEYS!!
    MisterSjeiks's Avatar
    April 2011
    5,779 Posts
    hallo kunnen we het hebben over iets wat ik begrijp bedankt

'tis me opgevallen dat als ik ren, ik niet zo snel ben. maar als, bijvoorbeeld, ik iets wat niet echt precies legaal is doe en opeens een achterdeeur opengaat en een stem ''Hey!'' roept dan ben ik weg voordat mijn vriend zelfs kan reageren. feels good nigggguh

Edited:

TROUWENS JONGENS IK HEB VOOR PVV GESTEMD
    Reply With Quote Edit / Delete Windows XP Netherlands Show Events Winner Winner x 2 (list)

11. Post #2611
    Gold Member
    Baldr 2.0's Avatar
    April 2011
    4,017 Posts
    Ik stemde lijst 8 dohoho (als je hem snapt), maar nee ik heb op de VVD gestemd en in de euro troep SP.

12. Post #2612
    Rude member.
    koekje4life V2's Avatar
    August 2010
    4,783 Posts
    'tis me opgevallen dat als ik ren, ik niet zo snel ben. maar als, bijvoorbeeld, ik iets wat niet echt precies legaal is doe en opeens een achterdeeur opengaat en een stem ''Hey!'' roept dan ben ik weg voordat mijn vriend zelfs kan reageren. feels good nigggguh
    Wollah, fietsh kopen lah, zit nog aan hek vast.

13. Post #2613
    MisterSjeiks's Avatar
    April 2011
    5,779 Posts
    nee joh, mijn vriend had een fiets bij en hij moest hele moeite doen om om te draaien in een paadje en weg te komen terwijl ik al een paar straten verder was

Edited:

dat krijg je als honden je voor een of andere reden leuk vinden om achterna te rennen. echt waar, toen ik klein was werd ik achterna gezeten door kleine honden en toen ik groeide groeiden de honden gewoon mee. ben nog steeds nooit gepakt door een want ik ben een fucking G

Edited:

echt elke keer als ik met vrienden ben en er is een hond in de buurt kijken ze mij aan

14. Post #2614
    Gold Member
    sami-pso's Avatar
    June 2006
    4,759 Posts
    Dat is precies mijn motivatie stel ik stem op pvv. Geertje houd de rest wakker.

15. Post #2615
    Gold Member
    taipan's Avatar
    September 2005
    5,543 Posts
    d66, alleen ben ik voorloopig niet in nederland.

16. Post #2616
    Casual Bananas
    E X C L's Avatar
    February 2011
    1,716 Posts
    ik ga verhuizen naar amerika

zodra ik genoeg geld heb
    maar in amerika zijn amerikanen

en die zijn nog irritanter
    Reply With Quote Edit / Delete Mac Netherlands Show Events Agree Agree x 7 (list)

17. Post #2617
    Gold Member
    horsedrowner's Avatar
    January 2009
    3,739 Posts
    Ik zat gisteren in de trein. Er was zo'n typisch "Ik zweer, ik zweer, doe niet zo flippe jonguh!" gesprek achter me.

Ik lachte me kapot.

18. Post #2618
    I pushed my dad off the stairs and all I got was he came back
    Aerkhan's Avatar
    October 2009
    4,767 Posts
    Ik kan nog niet zwemmen want ik ben nog geen 18.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Funny Funny x 2 (list)

19. Post #2619
    MisterSjeiks's Avatar
    April 2011
    5,779 Posts
    Ik zat gisteren in de trein. Er was zo'n typisch "Ik zweer, ik zweer, doe niet zo flippe jonguh!" gesprek achter me.

Ik lachte me kapot.
    en toen crashte de trein?

20. Post #2620
    Gold Member
    horsedrowner's Avatar
    January 2009
    3,739 Posts
    en toen crashte de trein?
    Nee, ik moest van Den Haag HS naar Leiden. Ik kon niet echt een andere kant op ook, want naast die crash waren er werkzaamheden tussen HS en Rotterdam.

21. Post #2621
    weed 420 - hi mom - games r 4 nerds - i own - $WAG - *tips fedora* - do u lift?
    Elexar's Avatar
    October 2007
    12,329 Posts
    besloten om haringe te gaan smeden tot enterhaken om in de bomen te klimmen maar die shit word ťcht kankerheet en wtf da staal begint helemaal te sprankelen en glitteren of wa dan ook

dus ik mieter twee haringen bij elkaar en pak er eentje bij de achterkant vast heel mn fucking kutpalm naar de klote kon geen bier meer vasthoude

binnenband eromheen gewikkeld en het idee laten vallen. kapte we een paar bome om en hebben we met 18 pallets een woest paasvuur in elkaar geknutseld

toen werd het licht en was het tijd voor ontbijt!!!
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Artistic Artistic x 6 (list)

22. Post #2622
    MisterSjeiks's Avatar
    April 2011
    5,779 Posts
    wat
    Reply With Quote Edit / Delete Netherlands Show Events Agree Agree x 1 (list)

23. Post #2623

24. Post #2624
    World of Vagax
    darth-veger's Avatar
    December 2008
    21,595 Posts
    v

25. Post #2625
    Nekrietns's Avatar
    July 2008
    1,799 Posts
    darth-veger is een flippo.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Agree Agree x 2Funny Funny x 1 (list)

26. Post #2626
    Rude member.
    koekje4life V2's Avatar
    August 2010
    4,783 Posts
    Dat.

27. Post #2627
    I wish I had a tentacle hand. Japan would pay billions for some real-life tentacles.
    Bokito's Avatar
    February 2009
    4,553 Posts
    darth-veger is een flippo.
    Een pokemon flippo? Die vind ik het leukst.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events Agree Agree x 1 (list)

28. Post #2628
    Gold Member
    sami-pso's Avatar
    June 2006
    4,759 Posts
    Fuck pokemon flippo's.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows XP Netherlands Show Events Disagree Disagree x 1 (list)

29. Post #2629
    MisterSjeiks's Avatar
    April 2011
    5,779 Posts
    looney tunes flippos 4 lyfe
    Reply With Quote Edit / Delete Windows XP Netherlands Show Events Agree Agree x 3Dumb Dumb x 1 (list)

30. Post #2630
    Aerkhan's Avatar
    October 2009
    4,767 Posts
    Flippo's bij de Lays chips!
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Agree Agree x 2 (list)

31. Post #2631
    World of Vagax
    darth-veger's Avatar
    December 2008
    21,595 Posts
    Nu ben ik een flippo

Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Agree Agree x 2 (list)

32. Post #2632
    Laten we met zn alleen een brief naar Lays sturen dat ze die Flippo's weer in de chips moeten doen!
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Winner Winner x 4 (list)

33. Post #2633
    Nekrietns's Avatar
    July 2008
    1,799 Posts
    Flippo's bij de Lays chips!
    Smith's zal je bedoelen.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Disagree Disagree x 2 (list)

34. Post #2634
    MisterSjeiks's Avatar
    April 2011
    5,779 Posts
    beyblades in Lays chips!
    Reply With Quote Edit / Delete Windows XP Netherlands Show Events Agree Agree x 2 (list)

35. Post #2635
    RAPISTS ARE OPPRESSED
    mobrockers2's Avatar
    April 2011
    12,403 Posts
    Smith's zal je bedoelen.
    Correct

36. Post #2636
    World of Vagax
    darth-veger's Avatar
    December 2008
    21,595 Posts
    Vond die wuppies altijd wel lachen

Dingen kon je overal plakken, paar keer een auto vol gezien met die zooi

Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Funny Funny x 1 (list)

37. Post #2637
    Smith's zal je bedoelen.
    Beide, dan hebben we ook nog een drama over het copyright of welk recht dan ook

Edited:

Vond die wuppies altijd wel lachen

Dingen kon je overal plakken, paar keer een auto vol gezien met die zooi
    Haha, die auto

38. Post #2638
    Aerkhan's Avatar
    October 2009
    4,767 Posts
    MET EEN WUPPIE WUPPIE WUPPIE WINNEN WIJ HET WERELDKUPPIE
    JA WE WORDEN KAMPIOEEEEN

En toen schopte we de Spanjaarden in elkaar en verloren.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Netherlands Show Events Funny Funny x 2 (list)

39. Post #2639
    MisterSjeiks's Avatar
    April 2011
    5,779 Posts
    waren toen dikke gevechten in me straat was wel leuk
    Reply With Quote Edit / Delete Netherlands Show Events Agree Agree x 1Dumb Dumb x 1 (list)

40. Post #2640
    RAPISTS ARE OPPRESSED
    mobrockers2's Avatar
    April 2011
    12,403 Posts
    Beide, dan hebben we ook nog een drama over het copyright of welk recht dan ook

Edited:

Haha, die auto
    Nee, Smiths food group is eigenaar van smiths en lay's.