1. Post #1
    drunk
    TippZ's Avatar
    August 2007
    29,178 Posts
    fortsätt
    Reply With Quote Edit / Delete Sweden Show Events Friendly Friendly x 3Optimistic Optimistic x 1 (list)

2. Post #2
    GreenLeaf's Avatar
    November 2010
    3,838 Posts
    jävla februari.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Sweden Show Events Friendly Friendly x 1 (list)

3. Post #3
    Gold Member
    SwedishSpy's Avatar
    January 2011
    670 Posts
    Är det redan dags för en ny tråd?
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Friendly Friendly x 1 (list)

4. Post #4
    drunk
    TippZ's Avatar
    August 2007
    29,178 Posts
    större trådar stängs automatiskt vid månadsslut
    Reply With Quote Edit / Delete Sweden Show Events Friendly Friendly x 1Informative Informative x 1 (list)

5. Post #5
    Gold Member
    Simski's Avatar
    February 2007
    13,292 Posts
    God mörrn era falska gäddor.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Friendly Friendly x 1 (list)

6. Post #6
    drunk
    TippZ's Avatar
    August 2007
    29,178 Posts
    är fan kväll här
    Reply With Quote Edit / Delete Sweden Show Events Friendly Friendly x 1 (list)

7. Post #7
    Gold Member
    Simski's Avatar
    February 2007
    13,292 Posts
    Jag har lakrits glass, din åsikt är nullifierad.

8. Post #8
    drunk
    TippZ's Avatar
    August 2007
    29,178 Posts
    lakrits är inte gott
    Reply With Quote Edit / Delete Sweden Show Events Agree Agree x 18Disagree Disagree x 16Friendly Friendly x 1Informative Informative x 1 (list)

9. Post #9
    Gold Member
    Simski's Avatar
    February 2007
    13,292 Posts
    lakrits är inte gott
    Skäms >:O
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Agree Agree x 8Disagree Disagree x 3Friendly Friendly x 1 (list)

10. Post #10
    ᐛ
    Luafox's Avatar
    January 2008
    15,780 Posts
    wow jävla tippz bara snor min tråd >_<

11. Post #11
    I <3 OTTERS~
    Dennab
    July 2011
    9,935 Posts
    That bastard.

12. Post #12
    Glod Menber
    TurbisV2's Avatar
    May 2008
    24,587 Posts
    lua tråden var mycket bättre jag kunde låtsas att jag visste hur man lua kodade och det gjorde att jag kände mig smart

13. Post #13
    Gold Member
    4NGRY MUFF1N's Avatar
    February 2007
    1,319 Posts
    Jag vill ha värme!
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Sweden Show Events Friendly Friendly x 1 (list)

14. Post #14
    drunk
    TippZ's Avatar
    August 2007
    29,178 Posts
    MiiN
    Reply With Quote Edit / Delete Sweden Show Events Friendly Friendly x 1 (list)

15. Post #15

September 2011
    251 Posts
    Hej!
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Estonia Show Events Friendly Friendly x 1 (list)

16. Post #16
    ᐛ
    Luafox's Avatar
    January 2008
    15,780 Posts
    >:(

jag blir så arg!!!

>;(

17. Post #17
    Stolt Svensk
    KillerTele's Avatar
    June 2008
    9,091 Posts
    hej grappar.

hej då grappar, nu ska jag sova (för jag är ledsen, och trött)
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Friendly Friendly x 2Dumb Dumb x 1 (list)

18. Post #18
    Gold Member
    wootmonster's Avatar
    June 2007
    2,454 Posts
    god natt

19. Post #19
    Nanna då matte
    Sova godt så sneiks me
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Norway Show Events Friendly Friendly x 1 (list)

20. Post #20
    Gold Member
    Simski's Avatar
    February 2007
    13,292 Posts
    Vad är ni för skamliga halv-svenskar som inte ens äter lakrits >:C

21. Post #21
    Lakrits är ju fan knug

Edited:

kom hit så ska vi äta lakrits, simski
    du verkar vara en bra kar
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Norway Show Events Friendly x 2Winner x 1Funny x 1Dumb x 1Agree x 1Informative x 1 (list)

22. Post #22
    ᐛ
    Luafox's Avatar
    January 2008
    15,780 Posts
    lakrits är bajs

vem fan vill ha en blandning av magsaft och piss!!!!!!!!

hehehe det stämmer nästan eller hur herr sven

23. Post #23
    Akta dig bara prat inte skit om lakrits
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Norway Show Events Agree Agree x 2Friendly Friendly x 1 (list)

24. Post #24
    ᐛ
    Luafox's Avatar
    January 2008
    15,780 Posts
    behöver inte prata skit om skit hehehe
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Funny Funny x 1Friendly Friendly x 1 (list)

25. Post #25
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Norway Show Events Friendly Friendly x 1 (list)

26. Post #26
    Murr purr and stuff!
    Nintendo-Guy's Avatar
    November 2007
    36,455 Posts
    hej
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Disagree Disagree x 1Friendly Friendly x 1 (list)

27. Post #27
    Stolt Svensk
    KillerTele's Avatar
    June 2008
    9,091 Posts
    lakrits är blä
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Agree Agree x 4Disagree Disagree x 3Friendly Friendly x 1 (list)

28. Post #28
    Gold Member
    Gythor's Avatar
    March 2007
    1,198 Posts
    lakrits är bajs

vem fan vill ha en blandning av magsaft och piss!!!!!!!!

hehehe det stämmer nästan eller hur herr sven
    Faktum är att det är så, om du tänker på salmiak. Saltet Ammoniumklorid är en sammansättning av Ammoniumjonen NH4(+) och Cl(-), som mycket väl kan framställas av att du blandar Ammoniak NH3 med Saltsyra löst i vatten HCl(aq). Då skulle man protonera NH3 helt, eftersom HCl är en såpass stark syra att en jämvikt inte ens uppstår, och se, där får man NH4+ och Cl- löst i vatten. Högst troligt får man även på köpet H3O+, beroende på vilken koncentration man har på HCl(aq). Men då är det bara att rullindunsta allt, så har man sitt salmiak.
    Dock så skulle magsaft och urin medföra stora mängder kontamination, och provet skulle aldrig bli rent.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Informative x 2Funny x 1Agree x 1Friendly x 1Winner x 1 (list)

29. Post #29
    Glod Menber
    TurbisV2's Avatar
    May 2008
    24,587 Posts
    de snöade igår
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Friendly Friendly x 1Dumb Dumb x 1 (list)

30. Post #30
    Stolt Svensk
    KillerTele's Avatar
    June 2008
    9,091 Posts
    det snöade på mig när jag gick genom staden och lyssnade på musik
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Informative Informative x 2Friendly Friendly x 1 (list)

31. Post #31
    I <3 OTTERS~
    Dennab
    July 2011
    9,935 Posts
    Det snöade inte för mig, det var soligt och 'fint' :<

32. Post #32
    Glod Menber
    TurbisV2's Avatar
    May 2008
    24,587 Posts
    jag fick snö på näsan :3

33. Post #33
    Gold Member
    Simski's Avatar
    February 2007
    13,292 Posts
    Jag avskyr snö :(
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Sweden Show Events Disagree Disagree x 1Agree Agree x 1Friendly Friendly x 1 (list)

34. Post #34
    limesimme's Avatar
    March 2010
    9 Posts
    Puh, blev fan lite svettig runt pungen när jag såg att den andra tråden vart låst

35. Post #35
    Glod Menber
    TurbisV2's Avatar
    May 2008
    24,587 Posts
    varför du postar ju aldrig

Edited:

jag gjorde en minecraft grej

36. Post #36
    limesimme's Avatar
    March 2010
    9 Posts
    Varit borta från internet ett tag, iallafall Facepunch

37. Post #37
    Glod Menber
    TurbisV2's Avatar
    May 2008
    24,587 Posts
    vilket är ditt main

38. Post #38
    ᐛ
    Luafox's Avatar
    January 2008
    15,780 Posts
    de snöade igår
    det snöar nu!!! :O

39. Post #39
    Glod Menber
    TurbisV2's Avatar
    May 2008
    24,587 Posts
    klarblå himmel här:C

40. Post #40
    limesimme's Avatar
    March 2010
    9 Posts
    vilket är ditt main
    Hur menar du nu?
    Jag hänger lite här och där, men inte allt för ofta på Facepunch