1. Post #5281
    I Love Gaylo 4
    Delta616's Avatar
    April 2006
    10,129 Posts
    Slow with the keyboard are we there buddy?


    Cockroach's are notoriously hardy.
    Atleast when we we're being bitchy and annoying, we were on the topic of Mass Effect.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events Zing Zing x 3 (list)

  2. Post #5282
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    also wow you actually replied so I guess you're just looking for the last laugh to make yourself feel better right

    Edited:



    Nope, DX_V is just trying to spoil some things that really shouldn't be
    Yeah, I thought I wiped the collectors out anywho
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events

  3. Post #5283
    DX_V's Avatar
    May 2011
    2,934 Posts
    also wow you actually replied so I guess you're just looking for the last laugh to make yourself feel better right
    I never said I wouldn't respond to you, I don't know who you are, but I know you're not the person who I was talking to before.

    It's nice that you felt like you were a part of that conversation though.

    Nope, DX_V is just trying to spoil some things that really shouldn't be
    Yeah right, I am. It's a giant cockroach.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events Dumb Dumb x 1 (list)

  4. Post #5284
    Gold Member
    Janus Vesta's Avatar
    May 2007
    12,270 Posts
    Bending the truth to exaggerate a concern of mine = cutting content from a game to extort more money from loyal fans.

    Also, I was implying that all the CE stuff will end up being DLC.
    God do you have to be such a fucking pedant? Of course Collector's Edition content will be released as DLC later. THAT HAPPENS WITH EVERY GAME.

    I was saying that blatantly lying (not exaggerating, lying) to getpeople mad is just as bad as a company betraying the trust of it's customers.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Ireland Show Events

  5. Post #5285
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    God do you have to be such a fucking pedant? Of course Collector's Edition content will be released as DLC later. THAT HAPPENS WITH EVERY GAME.

    I was saying that blatantly lying (not exaggerating, lying) to getpeople mad is just as bad as a company betraying the trust of it's customers.
    Well, Collectors armor and rifle never made it to XBLA or PC....

    neither did the Terminus armor.

    So... don't be too certain
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events

  6. Post #5286
    Gold Member
    Cone's Avatar
    August 2011
    18,887 Posts
    I never said I wouldn't respond to you, I don't know who you are, but I know you're not the person who I was talking to before.

    It's nice that you felt like you were a part of that conversation though.
    so wait, now you're saying it's possible to want to not get insulted constantly yet not be a spineless weasel?

    well shit I guess it's doommarines's lucky day


    Yeah right, I am. It's a giant cockroach.
    nope
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United Kingdom Show Events Dumb Dumb x 1Funny Funny x 1 (list)

  7. Post #5287
    Gold Member
    Janus Vesta's Avatar
    May 2007
    12,270 Posts
    Well, Collectors armor and rifle never made it to XBLA or PC....

    neither did the Terminus armor.

    So... don't be too certain
    I never understood that, they, by which I mean EA, usually sell all the CE content for their games later on, why not ME2?
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Ireland Show Events

  8. Post #5288
    Gold Member
    guicool-BR-'s Avatar
    December 2006
    1,325 Posts
    Well, Collectors armor and rifle never made it to XBLA or PC....

    neither did the Terminus armor.

    So... don't be too certain
    Mass Effect 2 Digital Deluxe has both Collectors gear.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Brazil Show Events

  9. Post #5289
    DX_V's Avatar
    May 2011
    2,934 Posts
    so wait, now you're saying it's possible to want to not get insulted constantly yet not be a spineless weasel?
    Holy shit.

    Reading that shit was like sticking a fork in my eye. Only more painful.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  10. Post #5290
    Gold Member
    Cone's Avatar
    August 2011
    18,887 Posts
    Holy shit.

    Reading that shit was like sticking a fork in my eye. Only more painful.
    good to know
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United Kingdom Show Events

  11. Post #5291
    I Love Gaylo 4
    Delta616's Avatar
    April 2006
    10,129 Posts
    Okay, both of you stop. Is this really worth the ban?
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  12. Post #5292
    Gold Member
    Cone's Avatar
    August 2011
    18,887 Posts
    Okay, both of you stop. Is this really worth the ban?
    No it is not.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United Kingdom Show Events

  13. Post #5293
    Dennab
    December 2009
    6,575 Posts
    Don't Reapers harvest everyone? or is it just humans? Why do they harvest again, resources?

    Plot twists like Saren killing himself, or the reveal of Legion are what makes this series so amazing.

    Would be really cool if Cerberus used that Reaper base (if you saved it) to become the next Reapers.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  14. Post #5294
    Gold Member
    Janus Vesta's Avatar
    May 2007
    12,270 Posts
    Don't Reapers harvest everyone? or is it just humans? Why do they harvest again, resources?

    Plot twists like Saren killing himself, or the reveal of Legion are what makes this series so amazing.

    Would be really cool if Cerberus used that Reaper base (if you saved it) to become the next Reapers.
    They harvest people for resoucres to make new Reapers, it's also thought they take technology either to use to their own end or to deny it to non civilized/advanced life. They're focusing on humanity because we found out about hem in ME1 and stopped the citadel activation and we wiped out the Reapers.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Ireland Show Events

  15. Post #5295
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    Don't Reapers harvest everyone? or is it just humans? Why do they harvest again, resources?

    Plot twists like Saren killing himself, or the reveal of Legion are what makes this series so amazing.

    Would be really cool if Cerberus used that Reaper base (if you saved it) to become the next Reapers.
    Saren killing himself was such a great moment. Right after he did it, I thought "Noo.... YOU JUST STARTED TO SEEM DECENT."
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events Agree Agree x 2 (list)

  16. Post #5296
    Gold Member
    Raidyr's Avatar
    February 2007
    23,595 Posts
    A lot of people are outraged over the day 1 DLC    and have the right to   
    Think I'll just go with the regular edition and not buy into EA's dumb marketing schemes.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista United States Show Events Agree Agree x 2 (list)

  17. Post #5297
    I Love Gaylo 4
    Delta616's Avatar
    April 2006
    10,129 Posts
    Saren killing himself was such a great moment. Right after he did it, I thought "Noo.... YOU JUST STARTED TO SEEM DECENT."
    Yeah, it really was, I only knew it was possible for that to happen a couple days ago, I am really glad I decided to play ME1 again.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  18. Post #5298
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    Yeah, it really was, I only knew it was possible for that to happen a couple days ago, I am really glad I decided to play ME1 again.
    I might be so used to ME2, but I'm finding it so, so hard to go back to ME1 for my Femshep

    Powers take soo long to recharge, everyone dumps their life story on you so quickly, and combat isn't too fun..
    I know ME1 is a favorite around here (Don't get me wrong, I've finished it 3+ times) But it's hard going back.

    It's interesting, the one thing I remember most of that game?
    Sovereign's speech.
    It was mindblowing.

    "Oh hey, it's that ship thingy."
    "Holy shit what's talking"
    "HOLY SHIT IT'S ALIVE"
    "HOLY SHIT IT'S GIVING A SPEECH"

    Edited:

    Sovereigns speech was by far the best part of that game.

    Edited:

    If you've never seen it, it's amazing.
    The music pounding in the background, giving you insane fear of this thing... and then it speaks. It's smooth voice... explaining how doomed you are. How useless you are. How screwed over you are. How they win. They always win. And you're next.

    It's genuinely haunting.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events Agree Agree x 11Winner Winner x 2 (list)

  19. Post #5299
    27X
    Rantasaurus Rex
    27X's Avatar
    July 2010
    5,999 Posts
    I don't appreciate you using the Renegade symbol for a retarded action.
    Oh, it fits.

    Perfectly.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  20. Post #5300
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    not gonna lie, Sovereign actually made me feel bad about myself.

    A fictional robot made feel insignificant.

    ME2 was great. But ME1 was an epic.

    I can't think of a moment from ME2 that gripped me by the balls like Sovereign.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events Agree Agree x 1 (list)

  21. Post #5301
    dumbidiotretard's Avatar
    December 2011
    1,575 Posts
    combat in me1... :(
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events Agree Agree x 2 (list)

  22. Post #5302
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    combat in me1... :(
    I felt anyone else but Soldier was going to have a very crappy experience.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events Agree Agree x 1 (list)

  23. Post #5303
    I Love Gaylo 4
    Delta616's Avatar
    April 2006
    10,129 Posts
    combat in me1... :(
    Yeah, I just replayed it on the easiest difficulty just as a refresher. Couldn't stand the downgrade of combat.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  24. Post #5304
    27X
    Rantasaurus Rex
    27X's Avatar
    July 2010
    5,999 Posts
    Wait, I don't understand.

    If I got the Collectors Edition, do I get the Spoilerperson?

    I don't know about anybody else but I've got like, a zero tolerance spoiler attitude towards this game.

    When I bought ME2, I flipped though the artbook while it was loading

    Thanks for letting me know about the human reaper, and the geth squaddie
    You get both spoilerpeople if you have the CE.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  25. Post #5305
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    You get both spoilerpeople if you have the CE.
    there are TWO spoilerpeople?

    That's sweet!

    Edited:

    There's actually only one thing I'm really dissapointed with in Me3...

    from what I heard...

       WREX IS NOT IN THIS GAME VERY MUCH   

    He is the best character. I'd way rather have my    Brogan    over James vega or something.    Wrex    was an incredibly badass character, he was honestly my fav ME character other than Garrus.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events

  26. Post #5306
    Gold Member
    Vassikin's Avatar
    July 2010
    2,421 Posts
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events Funny Funny x 16Friendly Friendly x 2Late Late x 1Disagree Disagree x 1 (list)

  27. Post #5307
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    and bringing him back for one mission is so lame.

    Why do the Talimancers get Tali back? It's the last game... and I'm certain    Wrex    is a fan favorite.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events

  28. Post #5308
    One

    July 2011
    72 Posts
    On a lighter note, I contacted EA to get my Bring Down the Sky key and they gave me a 15% off coupon for Origin.


    Everything went better than expected.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  29. Post #5309
    Gold Member
    Janus Vesta's Avatar
    May 2007
    12,270 Posts
    Wrex has shit to do, leading the krogan and all.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Ireland Show Events

  30. Post #5310
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    his breathy conversations always made me wonder whether or not he was gay.

    The camera angle when you pull up to him as a male shep? It seemed romantic, as he wiped his head sweat and looked at me passionately.

    Amusingly though, I always kept him alive because Ashley always pissed me off. Seriously, YOU THINK YOU CAN SHOOT WREX, BITCH?

    Edited:

    Wrex has shit to do, leading the krogan and all.
    Oh, c'mon. Krogans can take a backseat to the whole galaxy. Besides! There are other Krogans. I thought Wrex and I were bros.


    :C
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events Agree Agree x 2Funny Funny x 1 (list)

  31. Post #5311
    milktree's Avatar
    January 2008
    1,203 Posts
    the only real guns you can unlock through coalesced editing are the cobra and the scorpion. the rest can be unlocked but not used as they simply don't spawn with you when you start a game.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  32. Post #5312
    I'M A SHAAARK!
    Lambeth's Avatar
    October 2009
    14,832 Posts
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Canada Show Events Late Late x 1 (list)

  33. Post #5313
    ☂☂☂☂ ☂☂☂ ☂☂ _☂_
    Cuel's Avatar
    January 2005
    22,431 Posts
    i was hoping the arrival dlc would have a great speech by harbringer but no. 'we're coming for you, you will die it is inevitable bla bla'. it had nothing on sovereign's speech
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Show Events Agree Agree x 8 (list)

  34. Post #5314
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    I must be honest, I think because I pre-ordered the Collectors edition, I don't seem to care about the DLC
    But If I think about it, if I hadn't bought it? I'd be really angry actually. That's pretty damn low. Zaeed was free. 800 is also too much, 560 would be a little more reasonable, but still pretty lame.

    For people who don't even HAVE XBL that's gonna suck a whole bunch that there's a squaddie you can't possibly get :/
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events

  35. Post #5315
    [SIZE=6][COLOR="#EE82EE"]Hardcore My Little Pony Fan[/COLOR][/SIZE]
    Arvuti's Avatar
    July 2008
    5,870 Posts
    i was hoping the arrival dlc would have a great speech by harbringer but no. 'we're coming for you, you will die it is inevitable bla bla'. it had nothing on sovereign's speech
    Harbinger doesn't sound as cool as soverign.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Estonia Show Events Agree Agree x 17 (list)

  36. Post #5316
    Gold Member
    Canuhearme?'s Avatar
    April 2008
    16,618 Posts
    not gonna lie, Sovereign actually made me feel bad about myself.

    A fictional robot made feel insignificant.

    ME2 was great. But ME1 was an epic.

    I can't think of a moment from ME2 that gripped me by the balls like Sovereign.
    And then we get Harbinger, who spouts humorous catchphrases (I know you feel this etc.) in a big, meaty ham voice.
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events Agree Agree x 1 (list)

  37. Post #5317
    Lmao Pics Authority Jesus
    Dennab
    February 2012
    8,769 Posts
    OH GODDAMNIT I GOT SPOILED ON THE CHARACTER

    Edited:

    That's bullshit! If it was some random merc or something, I wouldn't care or anything, but jesus christ, it's a    Prothean?    That SEEMS HIGHLY PLOT IMPORTANT.

    But... if it's DLC.... it probably won't be plot important at all...

    RRARHHGH
    Reply With Quote Edit / Delete Windows Vista Canada Show Events

  38. Post #5318
    ☂☂☂☂ ☂☂☂ ☂☂ _☂_
    Cuel's Avatar
    January 2005
    22,431 Posts
    this hurts you shephard
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 Show Events Agree Agree x 1Disagree Disagree x 1Funny Funny x 1 (list)

  39. Post #5319
    Gold Member
    Canuhearme?'s Avatar
    April 2008
    16,618 Posts
    i was hoping the arrival dlc would have a great speech by harbringer but no. 'we're coming for you, you will die it is inevitable bla bla'. it had nothing on sovereign's speech
    It goes from Eldritch abomination which considers us as much a threat as a random bum saying he'll stop the sun from rising, to the pretty vanilla, "Why do you struggle against us, we're going to win."
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United States Show Events

  40. Post #5320
    Gold Member
    Cone's Avatar
    August 2011
    18,887 Posts
    It goes from Eldritch abomination which considers us as much a threat as a random bum saying he'll stop the sun from rising, to the pretty vanilla, "Why do you struggle against us, we're going to win."
    tbh I'd sort of give up after it gradually dawns on me that pretty much every plan I've set has been utterly fucked up

    I mean there's a certain point where you've gotta realize that just throwing loads and loads of explodey cuttlefish things at him just isn't going to do much
    Reply With Quote Edit / Delete Windows 7 United Kingdom Show Events Funny Funny x 1 (list)